اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 01 November 2017
رئیس رسانه ملی شب گذشته به عیادت هنرمند پیشکسوت، چهره ماندگار هنر و یکی از پنج ستاره سینمای ایران، جمشید مشایخی رفت و جویای احوال وی شد.
عیادت رئیس رسانه ملی از جمشید مشایخی
به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، دیشب به همراه معاون سیمای رسانه ملی، از جمشید مشایخی، هنرمند برجسته تلویزیون، سینما و تئاتر در بیمارستان عیادت کرد و در گفتگو با پزشک معالج وی در جریان مراحل درمان این هنرمند قرار گرفت.

علی عسکری استاد مشایخی را از سرمایه‌های ارزشمند هنر به ویژه تلویزیون دانست و ابراز امیدواری کرد به زودی این هنرمند صاحب نام، سلامت خود را باز یابد و دوباره صفحه تلویزیون و عرصه سینما از وجود وی بهره‌مند شود.

در این دیدار جمشید مشایخی ضمن قدردانی و تشکر از توجه رئیس سازمان صدا و سیما گفت: این‌گونه توجهات باعث دلگرمی هنرمندان می‌شود و برای ما بسیار ارزشمند است. این هنرمند برجسته سینما و تلویزیون در این دیدار کوتاه، دغدغه‌های خود را هم در زمینه مسائل فرهنگی بیان کرد.

جمشید مشایخی در میان پنج ستاره سینما و تلویزیون ایران، بیشترین تعداد مجموعه‌های تلویزیونی را (۴۴ مجموعه تلویزیونی) برای تلویزیون کار کرده است که معروف‌ترین آن، مجموعه تلویزیونی هزاردستان و نقش خاطره‌انگیز رضا خوشنویس است.

مشایخی ۸۳ ساله مدتی است به علت عارضه کلیوی در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان تا هفته آینده بهبودی کامل خود را بدست می‌آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: