اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 31 October 2017
در همایش اهمیت دریایی، اقتدار دریایی و نیروی دریایی که در سالن علامه امینی واحد کرمانشاه برگزار شد، تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای امیر دریادار سیاری و دکتر نوذر قنبری رسید.
تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی ارتش و دانشگاه آزاد امضا شد
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ارتش؛ در همایش اهمیت دریایی، اقتدار دریایی و نیروی دریایی که در سالن علامه امینی واحد کرمانشاه برگزار شد،  فرمانده نیروی دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان ضرورت نقش دانشگاه در کنار ایجاد امنیت توسط نیروی نظامی و انتظامی با کمک های علمی و فناوری با ارایه سخنرانی علمی اهمیت اقتصادی، سیاسی و نظامی دریا را تشریح و توانایی های نیروی دریایی ایران را در آب های ملی، منطقه ای و جهانی مورد ارزیابی قرار داد و بااهمیت دانست.

دریادار سیاری به بیان نقش دانشگاه در کنار توسعه نظامی و علمی نیروهای مسلح با بیان فرمایش هایی از مقام معظم رهبری راهبرد این تعامل و نقش آفرینی را ضروری دانست و بر استفاده از توان تحقیقاتی و ظرفیت های علمی فرهیختگان دانشگاهی و جوانان کشور با هدف رشد و ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب که همان ایجاد امنیت پایدار کشور است؛ تعامل با مراکز دانشگاهی و نیروهای مسلح تاکید کرد.

در ابتدای این همایش نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با توجه به اهمیت امنیت و برقراری آن توسط نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی در کشور تعامل دانشگاه با نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری این امنیت را مورد تاکید قرار داد و ضروری دانست.

در حاشیه این همایش تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفت ماده به امضای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و فرمانده نیروی دریایی رهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسید.

پیش از برگزاری همایش شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام و با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاقی دوباره کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: