اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 30 October 2017
نماینده ویژه وزیر نفت در حادثه دکل ۹۵ شرکت ملی حفاری ایران گفت: بررسی ابعاد حادثه و الزامات پیش رو به منظور ساماندهی شرایط در کوتاهترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد و همه امکانات به این منظور بسیج شده است.
تلاش نیروهای امدادی برای مهار آتش سوزی دکل ۹۵ ادامه دارد
به گزارش عصرپرس ازشانا، محسن دلاویز که پس از وقوع حادثه برای دکل ۹۵ شرکت ملی حفاری ایران، شب گذشته (هفتم آبان ماه) راهی محل حادثه شد، دقایقی پیش درباره آخرین وضع حاکم بر منطقه توضیحاتی داد و گفت: کمیته بحران که از روز گذشته با حضور مدیران عامل شرکت ملی حفاری، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و دیگر مدیران و متخصصان مربوطه تشکیل شده است، به طور مستمر و دقیق، بررسی ابعاد حادثه و الزامات پیش رو را به منظور ساماندهی شرایط در کوتاهترین زمان ممکن در دستور کار دارد و همه امکانات به این منظور بسیج شده است.

وی گفت: مدیر امور تولید شرکت ملی نفت نیز امروز به منطقه می آید تا از نزدیک در جریان جزئیات امور قرار گیرد و در کمیته بحران حاضر شود.

دلاویز با ابراز تاسف از این حادثه، مراتب تسلیت خود را به خانواده‎های داغدار جانباختگان و همچنین کارکنان صنعت نفت به ویژه شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد و گفت: با دستور وزیر نفت، از هیچ مساعدتی در این زمینه دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به سخت گذر و تپه ای بودن منطقه حادثه، ادامه داد: با این وجود، تمهیدات لازم اندیشیده شده و تلاش ها و پیگیری ها برای مهارحادثه با جدیت در دست اقدام است.

بر اساس این گزارش، فوران گاز در چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید در حدفاصل امیدیه-دیلم، دیروز (هفتم آبان ماه) منجر به آتش سوزی دکل ۹۵ شرکت ملی حفاری و فوت ۲ تن از همکاران خدوم این شرکت شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: