اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - 29 October 2017
از سوی وزیر نفت
وزیر نفت با صدور حکمی، سیدرضا نوروززاده را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون خود در امور پتروشیمی منصوب کرد.

مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد

به گزارش عصرپرس به نقل از شاتا، در حکم بیژن زنگنه برای انتصاب سیدرضا نوروززاده آمده است: با پیشنهاد اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به استناد ماده 5 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب 19 اردیبهشت ماه 1391 مجلس شورای اسلامی، بدینوسیله به عنوان معاون وزیر در امور پتروشیمی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت منصوب می‌شوید.

وزیر نفت در این حکم خاطر نشان کرده است: امید است در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با تلاش بی‌وقفه برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی از طریق مدیریت جذب و ارتقای فناوری، جلب سرمایه‌های خارجی، دستیابی به بازارها و افزایش صادرات و نیز تأکید بر تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت با حمایت از توسعه موزون صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی، در تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در تحقق اهداف ترسیم شده برای این صنعت در برنامه ششم توسعه موفق باشید.

وزیر نفت همچنین در حکم دیگری، سیدرضا نوروززاده را برای مدت سه سال به عنوان «عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی» منصوب کرد.

نوروز زاده پیش از این، مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) را بر عهده داشت.

مرضیه شاهدایی مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امروز (یکشنبه) با حکم زنگنه به عنوان قائم مقام وزیر نفت منصوب شد.

انتصاب یک زن به عنوان قائم مقام وزیر نفت برای نخستین بار در تاریخ صنعت نفت کشور، انجام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: