اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - 25 October 2017
سرپرست دادسرای جنایی
قاضی شهریاری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل یک روحانی که در خروجی مترو امام خمینی (ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.
قاتل روحانی حادثه مترو امام خمینی(ره) روانی است
به گزارش عصرپرس به نقل از میزان، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل یک روحانی که در خروجی مترو امام خمینی (ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.

وی اظهارکرد: این فرد چند روز پیش به تهران آمده بود و اعلام کرده است که روحانی را نمی‌شناخته و برخلاف مصاحبه‌هایی که انجام شده، موضوع شخصی نیست، این فرد مدعی است که به او الهام شده و حکم الهی را اجرا کرده است.

قاضی شهریاری افزود: در حال حاضر متهم به قتل در بازداشت بسر می‌برد تا وضعیت روانی وی بررسی شود، این فرد همچنین به کمیته روانپزشک معرفی شده است .

سرپرست دادسرای جنایی در ادامه بیان کرد : جسد مرحوم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و آلت قتاله که تیز بُر کفاشی است نیز کشف شده و تحقیقات در حال انجام است.

براساس این گزارش، ساعت 16:50 دیروز مردی 43 ساله با 5 ضربه چاقو روحانی 45 ساله ای را مقابل خروجی متروی امام خمینی(ره) (درب خیابان خیام) به‌ شدت مجروح کرد که این روحانی پس از انتقال به بیمارستان سینا بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پرونده این قتل در دادسرای جرائم جنایی تشکیل شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: