اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 22 October 2017
یازدهمین رویداد صنعت شیلات ایران و نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته سوم آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیریبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، یازدهمین رویداد صنعت شیلات ایران و نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته سوم الی ششم آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران برگزار خواهد شد.

امینی مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شیلات ایران ضمن اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه امسال 28 شرکت خارجی و 76 شرکت داخلی حاضر خواهند بود.

امینی افزود: شرکت کننده های خارجی از کشورهای نروژ، دانمارک، ترکیه، ایتالیا، آلمان، یونان، هند، هلند، اسپانیا و فرانسه هستند و علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی بازدیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، روسیه، عراق و سایر کشورهای آسیای میانه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. امسال شاهد رشد سیصد درصدی در خصوص شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه خواهیم بود.
وی در خصوص فضای نمایشگاهی اختصاص یافته گفت: مساحت اختصاص یافته به نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته بیش از سه هزار متر مربع مفید را شامل می شود.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل شیلات گفت: فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این بخش دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها، سمت وسوی رشد شیلات، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده در حاشیه برگزاری نمایشگاه امسال، گفت: تلاش کردیم با توجه به سیاست های شیلات مبنی بر ترویج مصرف آبزیان به عنوان غذای سلامتی برای خانوارهای ایرانی و فروش محصولات تولیدی توسط تولیدکنندگان، جشنواره طبخ آبزیان را در کنار این رویداد و در روز پنجشنبه 4 آبان ماه برگزار کند تا با ترغیب خانواده ها دست پخت آنها را در معرض داوری قرار داده و به استعدادهای برتر در زمینه طبخ آبزیان جوایزی تقدیم نماییم .

امینی در ادامه در مورد برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های تخصصی در کنار یازدهمین رویداد صنعت شیلاتی کشور گفت: با توجه به نیاز روز شیلات، نسبت به برگزاری دوره های تخصصی برای آگاه سازی فعالین و تولیدکنندگان شیلاتی در نمایشگاه گام های مفیدی برداشته شده است، به نحوی که در طول برگزاری نمایشگاه، دوره های تخصصی آموزشی طی سه روز برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: