اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 22 October 2017
فرمانده انتظامي استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهاني از پل روگذر و فوت يك نفر از آنان و مجروحيت دانش آموز ديگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

نهنگ آبي دانش آموز اصفهاني را به كام مرگ كشيد

به گزارش عصرپرس ازپايگاه خبري پليس، سردار مهدي معصوم بيگي گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان ، تيم فوريت هاي پليسي بلافاصله به محل اعزام شد.

وي افزود: متاسفانه در اثر اين حادثه يكي از دختران كه 15 ساله بود در دم فوت کرد و ديگري كه 16 ساله بود به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان هم چنين تصريح كرد: بر اساس گزارش هاي موجود حال دانش آموز مجروح نيز وخيم اعلام شده است.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت : اين دو نوجوان قبل از پرت كردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظي كرده و علت اين كار را انجام بازي آنلاين نهنگ آبي در فضاي مجازي اعلام كرده اند .

سردار معصوم بيگي با اشاره به اينكه نوجوان مجروح شده نيز بیان داشته که تحت تاثير بازي دست به این اقدام زده است، خاطر نشان كرد: پلیس در خصوص بازي نهنگ آبي هشدارهايي داده بود؛ اين بازي در كشورهاي مختلف قرباني گرفته و تاثير بسياري بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهاي پرخطري همچون خودزني و خودكشي مي كند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها مي بايست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و اين را بدانند كه فضاي مجازي در برخي مواقع از فضاي واقعي خطرناك تر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: