اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 21 October 2017
دارابی
معاون امور استان هاي رسانه ملي در نشست فرماندهان بسيج مراكز صدا و سيما در مشهدگفت: بسيج بايد در حوزه فضاي مجازي به طور جدي فعاليت كند.
فضای مجازی بستری مناسب برای فعالیت بسیج
به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در نشست فرماندهان بسیج مراکز صدا و سیما در مشهد افزود: حوزه فضای مجازی اساسی‌ترین مأموریت بسیج رسانه ملی است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: در مراکز صدا و سیما نیرو‌های بسیجی زیادی داریم و انتخاب از میان این افراد سخت است؛ اما هم اکنون جوان‌گرایی در کنار استفاده از نیرو‌های با تجربه و تبدیل بسیج به پایگاه نیرو‌های جبهه فرهنگی اتفاق بسیار مناسبی است.

وی افزود: شناسایی، جذب، جانشین سازی و کادر پروری از وظایف اصلی بسیج صدا و سیما است و در این امر حفظ و نگهداری نیرو‌ها سخت‌تر از شناسایی و جذب است که در این زمینه برای مدیریت انقلاب به همت نسل سوم و چهارم در مسیر اصلی اش، باید برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

دارابی گفت: برای تربیت کارشناسان در مراکز بسیج صدا و سیما باید دوره‌های رسانه‌ای، اخلاقی و بصیرتی با متمرکز شدن بر اهداف محدود برگزار شود تا آموزش صحیح، ارتقاء و بصیرت افزایی حاصل شود و فعالیت‌ها به نتایج مطلوب برسد.

وی درباره فضای حاکم بر بسیج صدا و سیما گفت: هم اکنون نوآوری در تولیدات به شکلی مناسب در سازمان صدا و سیما پیگیری می‌شود.

دارابی تأکید کرد: بهتر است در حوزه‌هایی که کمتر فعالیت کرده ایم یا مانند حوزه کودک، خردسال و نوجوان، که با خلاء مواجه هستیم تلاش جدی داشته باشیم.

معاون امور استان‌های رسانه ملی همچنین بر تولید برنامه‌هایی درباره افراد مؤثر در انقلاب مانند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا، ارائه دستاورد‌های انقلاب به جوانان و آینده پژوهی و آینده باوری تأکید کرد و افزود: در جامعه فعلی مخاطب سخت حرف را می‌پذیرد بنابراین باید در برنامه سازی از استدلال‌ها و بنیان‌های محکم استفاده کنیم تا نتیجه بخش باشد.

دارابی گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف جبهه انقلاب استفاده کنیم و برنامه‌های بسیج در حوزه‌های تعریف شده مورد حمایت سازمان‌ها قرار بگیرد.

وی با تأکید بر حضور مسئول بسیج در شورای طرح و برنامه ریزی به خصوص در کارگروه‌هایی مانند زن، خانواده، ایثار و شهادت افزود: تا زمانی که بسیج در آنتن صدا و سیما سهم نداشته باشد اثرگذاری وجود ندارد، بسیج باید با شناسایی سازمان و ظرفیت‌های آن اهداف مشخص را در تولید برنامه به کار بندد تا به نتایج مطلوب برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: