اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 20 October 2017
عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای صنعت آب و فاضلاب کشور
عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای صنعت آب و فاضلاب کشور در ادامه گفت: بخش خصوصی باید با استقلال کامل بتواند به معنای واقعی انجام وظیفه کند و دولت خود را از بخش خصوصی جدا کرده تا اعضا بتوانند با قوانین مرتبط ، بر فعالیت های خود نظارت ذاشته و پیشنهادات سازنده ای را در این راستا ارائه کنند .

طرح خصوصی سازی به معنای واقعی باید اجرا شودبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس ، ابوالحسن شریعت زاده عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای صنعت آب و فاضلاب کشور در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، گفت: انجمن صنفی رابط بین بخش خصوصی و بخش دولتی است .

وی افزود: تمام اعضای انجمن صنفی جزیی از پیمانکاران آب و فاضلاب کشور می باشند و ما سعی کرده ایم تمام نواقص و مشکلات موجود در آیین نامه ها و قوانین را مطرح کرده و در اصلاح آن همکاری کنیم .

عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای صنعت آب و فاضلاب کشور در ادامه گفت: بخش خصوصی باید با استقلال کامل بتواند به معنای واقعی انجام وظیفه کند و دولت خود را از بخش خصوصی جدا کرده تا اعضا بتوانند با قوانین مرتبط ، بر فعالیت های خود نظارت داشته و پیشنهادات سازنده ای را در این راستا ارائه کنند .

وی افزود: دولت حاکمیت خود را در بخش خصوصی کم کند تا بخش خصوصی خود ناظر کارها بوده در قوانین مرتبط به مجلس دخالت کند .

وی در ادامه با اشاره به کم بودن تعرفه قیمت آب گفت: به خاطر ارائه آب ارزان ، بخش آب تحت فشار است و ما اگر بتوانیم در تغییر تعرفه ها دخالت داشته باشیم و قیمت آب را به قیمتی برسانیم که فضای کسب و کار ایجاد شده و همچنین در تقویت بخش خصوصی اقدام کنیم .

 شریعت زاده گفت : ریشه همه ابرچالش های اقتصاد ما، شریک بودن با دولت در مصرف منابع مملکت است؛ آب، هوا، فضا، نیروی کار و تعقل از بین رفته و همه به یارانه دولت وابسته شده‌اند .

وی افزود: بخش خصوصی باید برای جلوگیری از قیمت گذاری های دولت همفکر و هماهنگ باشد همچنین ریل اقتصاد کشور باید تعویض شود و در دست فعالان اقتصادی قرار گیرد و خصوصی‌سازی به صورت واقعی انجام شود .

نام:
ایمیل:
* نظر: