اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - 19 October 2017
سرپرست وزارت نیرو گفت: پیمانکاران و فعالان بخش آب و فاضلاب، باید به بازار 160 میلیارد تومانی این بخش در راستای گسترش بازار کار توجه داشته باشند .

بازار 160 میلیارد تومانی در انتظار سرمایه گذاران آب و فاضلاب کشور است

به گزارش خبرنگار سرویس  اقتصادی عصرپرس،  ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات فاضلاب کشور با  اشاره به اینکه صنعت کشور ، تحقیق و پژوهش صنعت ایستا نیست بلکه باید در ارتقای فعالیت خود بکوشیم گفت: با رقابت دوستانه می توانیم در انتقال تکنولوژی و پیشبرد اهداف دانش بشری پیش برویم.

وی تصریح کرد :ما بهترین ها را در بخشهای مختلف از جمله مهندسین و پزشکان و غیره را داریم که می توانیم با ایجاد کنسرسیوم داخلی با کشورهای خارجی رقابت داشته باشیم و بازار بهتری برای آینده رقم بزنیم.

محمودی افزود:وزارت نیرو متولی امر خدمت رسانی در بخش آب و برق و فاضلاب است و این بیانگر این است که با بازار بزرگی روبه رو بوده و در اختیار شما تولیدکنندگان و پیمانکاران قرار دارد، که این بازار در اختیار کمتر تولیدکننده در منطقه است چرا که بازار ۱۶۰ میلیارد تومانی بزرگترین بازار سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: با وجود ۱۲۰۰ شهر و ۳۰ هزار روستا که به خدمات و امکانات و توسعه تاسیسات نیازمند هستند بازار گسترده ای پیشروی شما خواهد بود و می توان در کوتاهترین مسیر به نتیجه رسید.

سرپرست وزارت نیرو در ادامه با اشاره به نیاز این وزارتخانه به همکاری و ارتباط بیشتر با صنف های مختلف در صنعت آب و فاضلاب گفت:ما می توانیم با انتقادها و هم افزایی های شما بهترین شیوه  و پیشنهاد را برای ارتباط با کشورهای دیگر داشته و به سمت توسعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: قصور ما در مقابل صنف ها و پیمانکاران و شرکای کاریمان این است که نتوانستیم جوابگوی آنها باشیم چرا که شرایط مجموعه، حصول درآمد و اعتبارات ما باعث شد که تا  فرصت جبران را از دست بدهیم.

وی افزود:ما به دنبال آن هستیم که با همکاری و همفکری نمایندگان مجلس و وزارت نیرو چاره گشای مشکلات این بخش باشیم.

محمودی گفت:شما می توانید در راستای پیشبرد وزارت نیرو در مقررات گذاری  و مقررات زدایی و تنظیم فرایندها کمک کنید

وی افزود: شما می توانید هم اکنون بازارهای جدید و آماده پذیرش خدمت در اختیار بگیرید و سرمایه گذاری بازار کار آینده را گسترش دهید.

شایان ذکر است : در پایان اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب از شرکتهای فعال و برتر با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.


بازار 160 میلیارد تومانی در انتظار سرمایه گذاران آب و فاضلاب کشور است

نام:
ایمیل:
* نظر: