اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 18 October 2017
تفاهم نامه ایجاد مرکز آموزشی با کشور آلمان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات فاضلاب کشور امضا شد.
امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز آموزشی با کشور آلمان
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مراسم امضا تفاهم نامه ایجاد مرکز آموزشی با کشور آلمان،گفت: ما مقدمات آموزش نیروی انسانی و حرفه ای بخش آب و فاضلاب کشور را به صورت سیستماتیک در دستور کار قرار دادیم .یکی از بحثهای مهم استفاده از کشورهایی است که صاحب نام در این خصوص هستند.

جانباز تصریح کرد :با امضای تفاهم‌نامه‌ای که با جرمن واتر انجمن آب آلمان منعقد کردیم یک مرکز آموزش حرفه ای در بالاترین سطح در اصفهان احداث می شود.

جانباز تاکید کرد: ۵۰ درصد هزینه ها از طرف وزارت علوم آلمان و مابقی خود ایران تامین خواهد شد. 

وی گفت: یکی از اشکالاتی که در سیستم دانشگاهی وجود دارد این است که ما متخصصینی را تحویل جامعه می دهیم که با کارهای فنی خیلی ارتباط ندارند 

جانباز گفت: در خصوص سیستم آموزش تکنسین در کشور به شدت دچار مشکل هستیم. آموزش ضمن خدمت و حرفه ای کمک می‌کند ما بتوانیم بهره برداری و استفاده بهینه داشته باشیم. 

وی ادامه داد: این تفاهم نامه آموزشی حین خدمت برای کارکنان در اصفهان تاسیس می شود و فعالیت خود را از اوایل سال آینده شروع خواهد کرد.

جانباز خاطرنشان کرد: آموزش به صورت دوره ای کوتاه مدت و میان مدت در حوزه آب و فاضلاب و آب گرید و تاسیسات است. همچنین به آموزش دیدگان گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: