اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 17 October 2017
زنگ آب در قالب افتتاحیه "جشنواره فراگیری نخستین واژه" با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و مديرعامل شركت آبفاي استان تهران در مدرسه شهید جلایی‌پور تهران نواخته شد.

زنگ آب نواخته شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،رحیم میدانی معاون آب و آبفای وزارت نیرو با بیان هزینه‌های بالای تصفیه آب، بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آن تاکید کرد و گفت: شما دانش آموزان عزیز سرمایه‌های آینده کشور ما با افزایش آگاهی و انتقال آن به هم‌سالان و در مواقع نیاز گوشزدکردن به خانواده خود می توانید در مسیر حفظ این گوهر ناب با مسئولان آبی کشور همکاری کنید.

وی گفت: امروز گرد هم جمع شده‌ایم تا آب این گوهر گران‌بها را عزیز بدانیم، چرا که آب مایه حیات همه موجودات کره زمین است و بدون آب زندگی برای هیچ موجودی ممکن نیست.

میدانی با زبانی کودکانه برای بچه‌ها از کمبود منابع آبی قابل مصرف در بخش شرب و کشاورزی صحبت کرد و افزود: این نعمت خدادادی که در دنیا بسیار محدود است، برای رسیدن به دستان شما و قابل مصرف شدن آن، نیاز است تا مراحل مختلف تصفیه آب را پشت سر بگذارد تا آلودگی‌ها از آن دفع و سلامت جامعه حفظ شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: