اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 14 October 2017
مراسم معارفه مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور برگزار شد.
معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور معرفی شد
به گزارش عصرپرس، در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور که  صبح امروز (شنبه) 22 مهرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری برگزار شد، مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی معرفی و از زحمات امین حسین رحیمی تقدیر و تشکر شد.

معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور به پیشنهاد دادستان کل کشور و تایید و ابلاغ رییس قوه قضاییه از امروز کار خود را آغاز کرد.

در این مراسم دادستان کل کشور در سخنان کوتاهی با تاکید بر جایگاه و وظایف خطیر دادستانی کل کشور بر لزوم تعامل،همفکری و هم افزایی بیشتر به منظور انجام هر چه بهتر امور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور را  فردی با تجربه و دارای تعهد دانست و برای امیری اصفهانی در مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

دادستان کل کشور همچنین از زحمات رحیمی معاون سابق سیاسی و امنیتی دادستانی کل تشکر کرد و گفت: امیدوارم ایشان در مسئولیت های آینده خود نیز همچنان که در دادستانی کل ثمربخش بودند، موفق و منشا خدمات ارزنده باشند.

در پایان این مراسم ابلاغ معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل به وی ارائه و با تقدیم لوحی از زحمات معاون سابق دادستان کل نیز تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: