اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 11 October 2017
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از امضای اولین تفاهم‌نامه همکاری مشترک فرهنگی و هنری بین این سازمان و موسسه توسعه هنرهای معاصر خبر داد.
به گزارش عصرپرس به نقل از هنرآنلاین، نادعلی اسماعیلی دهج به مناسبت برگزاری ششمین همایش و نمایشگاه سالانه فرصت‌هاى سرمایه‌گذارى در معدن و صنایع معدنى ایران به همت سازمان نظام مهندسى معدن ایران گفت: آشنایی بیشتر مردم با حوزه معدن و ثروت‌های عظیم این حوزه که به صورت طبیعی در اختیار کشور ما قرار دارد، همواره یکی از دغدغه‌های این سازمان بوده که به طور قطع بخش هنر می‌تواند موثرترین راه در این خصوص باشد و در واقع بخش معدن و هنر کشور می‌توانند حمایت دوجانبه‌ای از هم داشته باشند.

وی در مورد جزییات این تفاهم‌نامه همکاری افزود: این تفاهم‌نامه آغازی برای شروع همکاری‌های مشترک دو حوزه معدن و فرهنگ و هنر کشور است، بر اساس این تفاهم‌نامه قراردادهایی اجرایی تنظیم خواهد شد تا بر اساس آن بتوانند این دو حوزه سرمایه‌گذاری مشترک و تولید آثار هنری و حمایتی داشته باشند. به طور نمونه مذاکرات اولیه در خصوص تولید سرود معدن کشور انجام شده است که امیدواریم به بهترین شکل به نتیجه برسد.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در خصوص ششمین نمایشگاه فرصت‌هاى سرمایه‌گذارى در معدن و صنایع معدنى ایران افزود: این نمایشگاه از ١٨ تا ٢٠ مهرماه جاری با حضور بیش از ٢٠٠ شرکت داخلى و ٥٥ خارجى در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

وی توضیح داد: ششمین همایش و نمایشگاه سالانه فرصت‌هاى سرمایه گذارى در معدن و صنایع معدنى ایران با شعار "سربلندى ایران را از اعماق زمین مى سازیم" میزبان بیش از ٥٥ کشور و شرکت‌هاى خصوصى و دولتى حوزه معدن است که این نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برگزار و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه گذار، موسسه‌های مالی و اعتباری و مهندسان مشاور مشارکت دارند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: