اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - 09 October 2017
عنوان برترین اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست (HSE) در میان شرکت های پالایشی کشور به شرکت پالایش نفت شهیدتندگویان تهران تعلق گرفت.
عنوان برتر HSE شرکتهای پالایشی به پالایشگاه تهران رسیدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شانا، پس از بررسی های انجام شده از سوی بازرسان و ممیزان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در حوزه های بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیر عامل و استقرار سیستم مدیریتی HSE-MS در شرکت های پالایشی کشور، پالایشگاه تهران توانست با کسب بیشترین امتیاز عنوان برترین اداره HSE شرکت های پالایشی کشور را کسب کند.

اجرا و پیاده‌سازی سیستم مدیریت، بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در شرکت پالایش نفت تهران به ‌عنوان یک اولویت و اصل مهم مطرح است به‌طوریکه این سیستم مدیریتی، زمینه‌های بهبود روزافزون در ایمنی، سلامت افراد، حفظ سرمایه های شرکت و حفاظت از محیط زیست را به همراه داشته است.

شرکت پالایش نفت تهران که در سال ۱۳۴۷در ۱۵ کیلومتری جنوب تهران تأسیس شد، در حال حاضر مشتمل بر دو پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

خوراک نفت خام این پالایشگاه از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روزانه از طریق دو خط لوله ۲۴ و ۲۶ اینچ، از میدان های نفتی مارون اهواز تامین می شود

نام:
ایمیل:
* نظر: