اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 08 October 2017
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با بیان این که باید قدردان امنیتی باشیم که برای ما فراهم شده است، گفت: شغل پلیس خدمت به دین و اسلام است.
شغل پلیس خدمت به دین و اسلام است
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، آیت الله صافی گلپایگانی در دیداربا فرمانده ناجا،با بیان اینکه نیروی انتظامی اسباب عظمت اسلام و دین را فراهم می کند، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی از جهات متعددی موفق بوده و ما باید قدردان وجود این عزیزان باشیم.

آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: هرچه اقدامات پلیس را ملاحظه می کنیم همه توفیق است البته در کشور عده ای نسبت به این نیروی پر تلاش سوء نیت دارند اما پلیس در برقراری امنیت همچنان موفق بوده است و انشاالله خداوند روز به روز بر توفیقات آن بیافزاید.

این مرجع عالیقدر افزود: باید قدردان امنیتی باشیم که برای ما فراهم شده است خیلی از کشورها از این مهم برخوردار نیستند، انشاءالله که حضرت ولی عصر( عج) پشتیبان نیروی اننتظامی باشند.

آیت الله صافی گلپایگانی، شغل نیروی انتظامی را لطیف و دقیق دانست و تصریح کرد: شغل پلیس خدمت به دین و اسلام است ، یقیناً بدانید هر چقدر تلاش و کوشش داشته باشید خداوند شما را بیشتر یاری می کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز طی سخنانی با بیان اینکه امروز سومین روز از هفته ناجا است، گفت: پلیس خود را مکلف می داند که نیازهای مردم را به خوبی تامین کند بنابراین برای ارتقاء منابع دینی و پاسداری از ارزش های نظام نیازمند حمایت علما و مراجع معظم هستیم.

سردار حسین اشتری با بیان این که پلیس علاوه بر حضور در مرزها بر خود فرض می داند که از مبانی دینی دفاع کند، تصریح کرد: در دهه اول محرم الحرام با حضور پلیس حداقل امنیت 100 هزار هیئت عزاداری درکشور تامین و مراسم  مذهبی به خوبی برگزار شده است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: دشمنان می خواهند امنیت در کشور ما نباشد اما به لطف الهی امسال در برگزاری مراسم عزاداری مشکلی نداشتیم و اکنون آمادگی لازم را برای برگزاری اربعین حسینی داریم که با پیش بینی حضور سه میلیون زائر در این ایام تسهیلات و امکانات فراهم شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: