اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 05 October 2017
برنامه های هفته نیروی انتظامی
سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبرداد.

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی با شعار " پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه" از جمعه 14 مهرماه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی و همزمان فرماندهان انتظامی استان ها در سراسر کشور پیش از خطبه های نمازجمعه آغاز و در پنج شنبه ضمن حضور در بهشت زهرا به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام ( نورالله مرقد شریف) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا پایان می یابد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مضاعف به شهروندان، اعلام گزارش یک ساله از عملکرد پلیس به مردم خوب و عزیزمان به جهت افزایش اعتماد و جلب سرمایه های بی بدیل اجتماعی و مشارکت های مردمی در انجام و فرجام بهینه بی شمار ماموریت های پلیس، گفتمان اصلی هفته نیروی انتظامی است.

سخنگوی ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا خبرداد و گفت: مالکان وسایل نقلیه ای که به علت تخلفات رانندگی توقیف شدند و شکایت قضائی ندارند؛ پس از پرداخت جریمه و ارائه مدارک به مراکز ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور ادامه داد: ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در دو روز از هفته ناجا در کلیه مراکز درمانی نیروی انتظامی سراسر کشور انجام می شود.

سردار منتظرالمهدی در خاتمه گفت: افزایش ساعت کار مراکز پلیس +10، صدور گذرنامه در کمتر از 24 ساعت و تحویل به مراکز پست در صورت تکمیل بودن مدارک و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا در 670 کلانتری در سطح کشور از جمله مواردی است که همکاران ما در هفته نیروی انتظامی به آن اهتمام می ورزند.

نام:
ایمیل:
* نظر: