اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - 04 October 2017
رئیس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا با اشاره به کاهش سرقت خودرو در استان گفت: عامل اصلی این توفیق با کنترل معتادان متجاهر بدست آمده است.
کاهش سرقت خودرو با کنترل معتادان متجاهردر غرب استان تهران
به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه خبری پلیس ، سردار جزینی در کارگاه دانش افزایی فرماندهان و مدیران ناجا در غرب استان تهران با تقدیر از اقدامات انجام شده در این استان گفت: جای خوشحالی است که آمار سرقت های خودرو در این استان کاهش پیدا کرده است که عامل اصلی این توفیق با کنترل معتادان متجاهر در غرب استان تهران بدست آمده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با نقاط آلوده بویژه معضل حاشیه نشینی یک از دغدغه های امروز در کشور است، بیان داشت: این امر نه تنها مرتبط با سازمان ناجاست بلکه سایر سازمان ها نیز می بایست در این کار دخیل باشند که در این خصوص اقدامات پیشگیرانه می تواند مفید باشد.

سردار جزینی در خصوص اقدامات پیشگیری از سرقت منازل ، تصریح کرد: با ساخت پارکینگ در ساختمان ها و منازل می توان در تحقق اقدامات پیشگیرانه به ویژه در امر سرقت توفیقات خوبی کسب کرد و یا کنترل سارقان و مجرمان آزاد شده از زندان یکی از طرح هایی است که با هماهنگی های انجام شده با قوه قضائیه می تواند ما را در تحقق امور پیشگیرانه با هدف کاهش سرقت یاری رساند.

وي همچنين آموزش همگاني و آگاه سازي به موقع مردم را دو مولفه مهم در پيشگري از وقوع سرقت ها دانست و گفت: کارکنان بايد در انجام ماموريت ها و در ارتباط با مردم با حسن خلق، صداقت رفتار و عمل صالح اعتماد مردم را جلب و با آموزش همگاني از وقوع سرقت ها جلوگيري کنند.

سردار جزینی با اشاره به اینکه با ارائه آموزش های همگانی برای جامعه هدف می توان میزان سرقت ها را در جامعه کاهش داد، بیان داشت: تشديد اقدامات فرهنگي ، اجتماعي، عاملي مهم در پيشگيري از سرقت و جرايم در سطح جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم در سیستم آموزشی این است که می بایست صف و ستاد با هم ارتباط داشته باشند که در این صورت توفیقات خوبی در ماموریت های پلیس حاصل خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: