اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - 04 October 2017
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در جهت سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های رئیس جمهور مبنی بر بکار گیری بانوان شایسته در پست های مدیریتی،امیدواریم بانوان مدیر سازمان جهاد کشاورزی با شایستگی و درایتی که از خود در مسائل مدیریتی نشان می دهند به عنوان الگو برای سایر بانوان باشند.
انتصاب اولین بانوی مدیر در سازمان جهادکشاورزی استان البرز
به گزارش  سرویس اقتصادی عصرپرس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در آیین تودیع و معارفه مدیر شیلات جهاد کشاورزی البرز ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و شعار سال 1396 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، تقدیر و تشکر از مدیر سابق شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، گفت: تکالیفی در برنامه ششم برای توسعه بخش کشاورزی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی استان گذاشته شده که باید تلاش نمائیم با تمام توان و جدیت در اجرای این وظایف همت بگماریم.
 
سید مجید موسوی افزود: در جهت سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های رئیس جمهور مبنی بر بکار گیری بانوان شایسته در پست های مدیریتی، لاله ضیائیان به عنوان مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی منصوب گردیده و ما امیدواریم بانوان مدیر سازمان جهاد کشاورزی با شایستگی و درایتی که از خود در مسائل مدیریتی نشان می دهند الگویی برای سایر بانوان باشند.

وی گفت: پی گیری طرح ها و پروژه های نیمه تمام، گسترش مباحث ترویجی و مکانیزاسیون در بخش آبزیان و بالا بردن سرانه مصرف آبزیان به عنوان غذای سالم و ارتباط بیشتر با مرکز شیلات ایران جهت جذب تسهیلات بیشتر برای تاسیس و راه اندازی مراکز جدید تولید، از جمله انتظاراتی است که امیدواریم مدیریت جدید با تمام توان آن ها را پیگیری و دنبال نمایند.در این مراسم مهندس علی میرجاوید مدیر سابق شیلات سازمان جهاد کشاورزی طی گزارشی به تشریح برنامه های این مدیریت در دوران تصدی و وضعیت فعلی آبزی پروری در استان پرداخت. 

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات مهندس میر جاوید قدردانی گردید و حکم انتصاب خانم لاله ضیائیان نیز به عنوان مدیر جدید شیلات استان تقدیم وی شد.

براساس این گزارش، در حال حاضر علاوه بر مدیر شیلات استان سه نفر از بانوان سازمان جهاد کشاورزی نیز به عنوان رئیس اداره مشغول به خدمت می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: