اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - 28 September 2017
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از آبان ماه امسال آغاز می شود.

زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از آبان

به گزارش عصرپرس به نقل از فارس، عباس رشیدی گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک صادرات قرار است از آبان ماه امسال از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir آغاز شود.

وی افزود: تسهیلات وام ضروری برای سال 97-96، با اعتبار 1200 میلیارد تومان، برای 300 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ 4 میلیون تومان ارائه می شود.

رشیدی گفت: در صورت ثبت نام متقاضیان بیش از تعداد تعیین شده، پرداخت وام از طریق «قرعه کشی» انجام می شود.

وی گفت: این تسهیلات، کم بهره، بدون نیاز به ضامن و طی کردن فرآیند اداری معمول و با بازپرداخت 36 ماهه به بازنشستگان کشوری ارائه می شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: سال گذشته، برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری، اعتباری معادل 750 میلیارد تومان اختصاص یافت که بر اساس آن، مبلغ 3 میلیون تومان به 250 هزار بازنشسته کشوری، پس از انجام قرعه کشی، پرداخت شد.

رشیدی افزود: در سال 94، تسهیلات وام ضروری با اعتبار 500 میلیارد تومان، به ارزش 2 میلیون تومان به 250 هزار بازنشسته کشوری، در سال 93، با اعتبار 400 میلیارد تومان، وام 2 میلیون تومانی به 200 هزار بازنشسته کشوری و در سال 92 نیز با اعتبار 64 میلیارد تومان، وام 2 میلیون تومانی به بیش از 32 هزار بازنشسته کشوری پرداخت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: