اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - 24 September 2017
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ
عباسعلی محمدیان از شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره آدم ربا در پایتخت خبر داد.

دستگیری باند آدم ربایی در پایتخت

به گزارش عصرپرس به نقل ازصداوسیما؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت: در اوایل شهریور امسال از طریق مرکز پلیس 110 در جریان وقوع یک فقره آدم ربایی در محدوده شمال شرق تهران قرار گرفتیم.

وی افزود: آدم ربایان فردی 58 ساله دارای تمکن مالی که برای شرکت در یک جلسه کاری عازم بود، ابتدا تحت عنوان مامور و بعد به شکل اجبار این فرد را ربودند.

سردار محمدیان گفت: بلافاصله تیم های اداره مبارزه با ادم ربایی تحقیقات پلیسی خود را شروع کردند و مشخص شد آدم ربایان برای آزادی گروگان درخواست 500 هزار یورو دارند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: آدم ربایان با تماس های تلفنی خواستار تحویل فوری این مبلغ شدند و اعلام کردند اگر این پول به موقع پرداخت نشود جان گروگان در خطر است.

وی گفت: به علت اهمیت زیاد موضوع همکارانم با امکانات ویژه پلیسی محدوده نگهداری فرد ربوده شده و هویت های احتمالی ربایندگان را توانستند از طریق تحقیقات تکمیلی به دست بیاورند.

سردار محمدیان افزود: آدم ربایان وقتی متوجه شدند پلیس به سرنخ هایی دست یافته است و موضوع را دنبال می کند بعد از چند ساعت فرد ربوده شده را با ضرب و شتم ها و شکنجه هایی که وارد کرده بودند مجبور شدند در یکی از محله های شرق تهران رها کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: رد یابی آدم رباها ادامه یافت به طوری که آنان از محل های قبلی خود متواری شده بودند اما پیگیری های مستمر پلیس موجب شد در اول مهر در یک عملیات همزمان در چهار نقطه تهران و شهرهای حاشیه افراد آدم ربا را در مخفیگاه های خود دستگیر کنند.

وی افزود: این آدم ربایان سابقه آدم ربایی ندارند و مانند پرونده های قبلی در این پرونده نیز هیچ پولی رد و بدل نشد.

سردار محمدیان گفت: قطعاً مجازات بسیار سنگینی در انتظار این آدم ربایان است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: مردم اگر با چنین مسئله ای روبرو شدند اصلا سلیقه ای عمل نکنند و با آدم ربایان کنار نیایند و حتما به پلیس اعتماد کنند تا پلیس بدون هیچ آسیب و ضرری فرد دستگیر شده را آزاد و متهمان را دستگیر کند و تحویل قانون بدهد.

وی گفت: در هفت سال گذشته در پرونده های آدم ربایی تشکیل شده خوشبختانه هیچ پولی رد و بدل نشده و هیچ کدام از گروگان ها نیز آسیب جدی ندیده اند و همه آدم ربایان شناسایی و دستگیر شدند بجزء یک فقره که فرد آدم ربا به خارج از کشور متواری شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: