اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 20 September 2017
ووشو جوانان آسیا؛
تالوکاران ایران در آخرین روز رقابت های ووشو قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی به دو مدال طلا و دو نقره دست یافتند.
دو طلا و دو نقره تالوکاران ایران در روز پایانیبه گزارش سرویس ورزشی عصرپرس، نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی جوانان آسیا از صبح یکشنبه ۲۶ شهریور با حضور ۴۳۳ ووشوکار از ۱۹ کشور به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی آغاز شده و تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان قاره کهن رفته است.
در رقابتهای نوبت صبح امروز و در فرم «چیانگ شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال دختران «زهرا کیانی» با عملکردی درخشان و با امتیاز ۹، ۵۱ به مدال طلا دست یافت. «دانگ» از ویتنام با امتیاز ۹، ۴۴ و «کیدا» از ژاپن با امتیاز ۹، ۴۲ مدالهای نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

تیم دوئلین دختران ایران با ترکیب «زهرا کیانی» و «ناهید پورشبانان» با امتیاز ۹، ۴۶ به مدال طلا دست یافت. هنگ کنگ با امتیاز ۹، ۳۴ و کره جنوبی با امتیاز ۹، ۳۵ مدالهای نقره و برنز را از آن خود کردند.

تیم دوئلین پسران ایران با ترکیب «امیرحسین سلطانی» و «سیدمحمد حسینی» با امتیاز ۹،۵۰ به مدال نقره رسید. مالزی با ۹، ۵۴ مدال طلا را کسب کرد و هنگ کنگ با امتیاز ۹، ۳۰ به مدال برنز رسید.

در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دختران، «مینا پناهی» با کسب امتیاز ۹، ۴۴ به مدال نقره رسید. «یان لائو» از هنگ کنگ با امتیاز ۹، ۴۹ طلا گرفت و «دین بیرو» از اندونزی با امتیاز ۹، ۴۱ به نشان برنز دست یافت.

ظهر امروز و در آخرین مبارزات رقابتهای ووشوی جوانان آسیا، ۶ سانداکار کشورمان در فینال اوزان مختلف برای کسب مدال طلا به میدان میروند.

تیم کشورمان تا این لحظه موفق به کسب سه مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: