اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 20 September 2017
قاتل آتنا اصلانی دختر ۷ ساله پارس آبادی به دار مجازات آویخته شد.
قاتل آتنا به دار آویخته شدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از خبرگزاری صداوسیما اردبیل،اسماعیل رنگرز که به شیطان پارس‌آبادی شهرت یافته است ساعت 6 و 20 دقیقه بامداد امروز در میدان باکری شهر پارس‌آباد در ملاء عام و در مقابل خانواده داغدار و دردکشیده آتنا و مردم پارس آباد اعدام شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، دادستان پارس‌آباد، مسئولان قضایی و انتظامی، امنیتی و برخی مسئولان دیگر نیز در مراسم اعدام اسماعیل رنگرز نظاره گر به دار آویخته شدن این شیطان پارس آبادی بودند.

29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش که به گفته اطرافیانش دختری باهوش وخوش‌زبان بود، گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفتگو با مشتری بود، آتنا آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

ساعتی از رفتن آتنا می‌گذشت و پدرش که آن روز سرش شلوغ بود، به تصور اینکه او به خانه برگشته است، به کارش ادامه داد. از سوی دیگر مادر آتنا تصور می‌کرد که دخترش نزد پدرش است و همین باعث شد که تا چند ساعت بعد کسی متوجه ناپدید شدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتی مرد دستفروش بساطش را جمع کرد و راهی خانه شد، معلوم شد که آتنا گم شده و کسی از او خبر ندارد.

متأسفانه خانواده دختربچه دیر متوجه گم شدن او شدند. آنها بعد از جست‌وجوی بسیار، وقتی ردی از او پیدا نکردند ماجرا را به کلانتری گزارش کردند. روز بعد، حدود ساعت 11بود که این پرونده به دادستانی پارس آباد ارجاع داده شد و از همان زمان تحقیقات گسترده برای پیدا کردن دختربچه گمشده شروع شد.

پس از بررسی محل کار پدر آتنا که دستفروشی در کنار مغازه اسماعیل رنگرز بود ماموران پلیس آگاهی به رنگرز مظنون شده و وی را دستگیر می‌کنند که در نهایت یک تماس تلفنی رنگرز با خانواده‌اش برای جابه‌جایی جسد دخترک 7 ساله پرده از جنایت قاتل بر می‌دارد.

با کشف جسد آتنا توسط برادر و همسر رنگرز و مراجعه آنها به دادستانی برای گزارش موضوع در نهایت بعداز بیست و دو روز تلاش و کوشش برای یافتن دختر بچه در روز 19 تیرماه جسد آتنا در پارکینگ رنگرز کشف شد و راز این قاتل برملا شد.

قاتل آتنا به دار آویخته شد
قاتل بی‌رحم خردسال معصوم که ابتدا منکر جنایت خود شده بود با مشاهده شواهد و قراین سرانجام به قتل خود اعتراف کرد و با صدور حکم، رنگرز از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس و از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

با صدور حکم توسط دستگاه قضایی اردبیل و تائید این حکم در دیوان عالی کشور حکم شلاق قاتل آتنا اصلانی کودک معصوم پارس‌آبادی روز گذشته به اجرا در آمد و حکم اعدام در ملاء عام نیز بامداد امروز اجرا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: