اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - 19 September 2017
احمد خاتمی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: طرحی دوفوریتی کمیسیون سیاسی و اجتماعی که تبدیل به سه کمیسیون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود را بررسی می‌کنیم.

بررسی طرح دوفوریتی تشکیل سه کمیسیون در مجلس خبرگان

به گزارش عصرپرس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در حاشیه اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش تعداد اعضای کمیسیون سیاسی و کمیسیون پاسداری از ولایت‌فقیه و همچنین طرحی از کمیسیون اصل ۱۷۰ و ۱۰۹ نیز آمده است و اگر فرصت شد وارد بحث اصلاح آیین‌نامه انتخابات خبرگان نیز خواهیم شد.

وی افزود: این چند طرحی است که امروز و فردا بررسی می‌شود و پنج‌شنبه نیز زیارت مرقد امام خمینی (ره) به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و پس‌ازآن دیدار با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و همچنین هفته دفاع مقدس و  مسائلی که در جهان اسلام می‌گذرد را موردبحث قرار می‌دهیم و موضع‌گیری‌ها سبب هم‌افزایی خواهد شد و دنیا خواهد فهمید که مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیروی از اهداف بلند انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری هم‌صدا هستند.

خاتمی در پایان گفت: موضوع میانمار و همه‌پرسی در اقلیم کردستان که در حقیقت ساماندهی یک اسرائیل جدید در منطقه است را در این اجلاس بررسی خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: