اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - 19 September 2017
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تمام توان برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده ایم بر لزوم ساماندهی سرویس های مدارس تاکید کرد.
آمادگی کامل پلیس برای آغاز سال تحصیلی جدیدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در دیدار با رئیس آموزش و پرورش تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی و افزایش همکاری بین سازمان های مختلف در هر چه بهتر برگزار کردن ماموریت های پیش رو، بیان داشت: ما با تمام توان برای آغاز سال تحصیلی آماده ایم و پلیس در این کار ارزشمند پای کار بوده و تمام توانش را به کار خواهد گرفت.

وی افزود: در بخش های مختلف انتظامی و ترافیکی از جمله تسهیل عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی، تامین امنیت دانش آموزان عزیز و انجام آموزش های همگانی و ایمن سازی محیط های پیرامون مدارس تدابیری اندیشیده شده است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم ساماندهی سرویس های مدارس، عنوان داشت: سرویس های مدارس علاوه بر اینکه از اطمینان بیشتری برخوردارند در کاهش بار ترافیکی نیز تاثیر گذارند.

سردار رحیمی بیان داشت: کلانتری ها با مدارس حوزه خود باید تماس و تعامل داشته باشند و با تشریک مساعی و همفکری ، محیطی امن و آرام را برای دانش آموزان فراهم کنند.

وی بیان کرد: دانش آموزان، آینده سازان کشورمان هستند و همه تلاش ما بر این است که شرایطی را فراهم کنیم تا مسئله تعلیم و تربیت در فضایی امن و آرام و به دور از هر گونه تشویش انجام شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه از پیام مهر که به صورت مشترک توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رئیس اداره کل آموزش و پرورش تهران تنظیم شده بود، رونمایی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: