اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - 19 September 2017
تحول در تکنولوژی تولید
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تزریق ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی برای نوسازی خطوط تولیدی بنگاه‌های کوچک و متوسط، تحولی در تکنولوژی تولید ایجاد می‌شود.
تزریق ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات شبکه بانکی به بنگاه‌هابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه مشترک با رییس کل بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکر از حمایت‌های مداوم نظام بانکی از تولید در کشور گفت: در سال 95 بیش از ۲۳۰ هزار میلیارد تومان منابع توسط نظام بانکی به بخش‌های صنایع، معادن و بازرگانی تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه نظام بانکی در حال حاضر با محدودیت‌هایی نیز روبرو است، افزود: اما انتظار ما از نظام بانکی این است که در طرح حمایت از رونق اقتصادی مانند سال گذشته، ما را یاری کند تا بتوانیم عملکرد مثبت در طول شش ماهه دوم ارایه دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان ابراز کرد: امیدواریم که با تزریق ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی برای نوسازی خطوط تولیدی بنگاه‌های کوچک و متوسط، تحولی در تکنولوژی تولید ایجاد شود.

شایان ذکر است که این جلسه مشترک به منظور هم‌اندیشی و سرعت بخشیدن به تخصیص ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در سال 96 با توجه به تجربه موفق سال گذشته، با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: