اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - 18 September 2017
ربیعی خبر داد
وزیر رفاه به توزیع وعده غذای گرم در روستامهدها اشاره کرد و گفت: امسال تمامی استان‌های محروم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
کودکان مناطق محروم یک وعده غذای گرم می‌خورند / رفع مشکل سوء تغذیهبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس به نقل از مهر، علی ربیعی با اشاره به اینکه پرداخت مستمری مددجویان دستگاه‌های حمایتی (کمیته امداد و سازمان بهزیستی) بر اساس مصوبه مجلس در حال انجام است، اظهار کرد: هیچ تغییری در روند مصوبه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به پرداخت یارانه به گروه‌های هدف تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی بیان کرد: هم اکنون تمامی این افراد یارانه نقدی خود را دریافت می کنند.

ربیعی با اشاره به پرداخت یارانه به افراد مجهول الهویه بیان کرد: در سال های گذشته در این زمینه مشکلاتی وجود داشته که بنا داریم از طریق سامانه مشکلات را حل کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حمایت وزارت رفاه از افراد بی پناه، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و خیابانی افزود: در این زمینه اقدامات خوبی در دولت گذشته شروع شده و ادامه خواهد داشت.

به گفته ربیعی، تهیه بسته‌های درمانی برای گروه‌های آسیب دیده، پرداخت وام به گروه‌های خاص و همچنین فراهم کردن حضور کودکان بازمانده از تحصیل، بخشی از برنامه‌های وزارت رفاه است.

وی همچنین به توزیع وعده غذای گرم در روستامهدها اشاره کرد و گفت: امسال تمامی استان های محروم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وزیر رفاه افزود: در این طرح یک وعده غذایی گرم در اختیار کودکان دچار سوء تغذیه قرار می‌گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: