اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - 18 September 2017
همزمان با بازگشایی مدارس
جلسه هم اندیشی روابط عمومی آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران با حضور مسئولین ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای غرب استان تهران برگزار شد.
جلسه هم اندیشی آبفا با مسئولین ادارات آموزش و پرورش غرب تهران
به گزارش عصرپرس، همزمان با آغاز ماه مهر و شروع مدارس در راستای فرهنگ سازی و آموزش های مدیریت مصرف بهینه آب این جلسه با حضور مسئولین روابط عمومی و معاونین ادارات آموزش و پرورش با هدف هماهنگی میان آموزش و پرورش و آبفا در سطح غرب استان تهران برگزار شد.

در این جلسه مدیر دفتر روابط عمومی آبفای غرب تهران به تشریح وضعیت منابع آبی و شرایط موجود پرداخت و گزارشی از فعالیتهای این دفتر در راستای فرهنگ سازی ارائه داد.

عزیزااله ولی زاده دلاور گفت: با توجه به شعار جهانی سال به عنوان بازچرخانی آب که از سوی سازمان ملل تعریف شده است،فعالیتهای فرهنگی دفتر روابط عمومی آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران بر مباحث بازچرخانی آب ومزایای دفع بهداشتی فاضلاب متمرکز شده است..

وی افزود:فرهنگ سازی،شیوه صحیح مصرف آب در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی،آموزش روشهای صرفه جویی مصرف آب در مدرسه و خانه و توسعه مشارکت دانش آموزان،معلمان،مدارس و خانواده ها در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب از اهداف این شرکت است.

در پایان هر کدام از مسئولین ادارات آموزش و پروررش شهرستانهای شهریار،قدس و ملارد به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: