اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - 17 September 2017
حمایت از دانش آموزان بی بضاعت همزمان با بازگشایی فصل مدارس در قالب طرح «مخزن مهربانی» کلید خورد.
حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب طرح‌«مخزن مهربانی»
به گزارش عصرپرس، پیمان قربانی شهردار منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی فصل مدارس طرح مخزن مهربانی با هدف اهدای اقلام مصرفی و ضروری دانش آموزان از سوی شهروندان خیر در دو فروشگاه زنجیره ای داخل منطقه در حال برگزاری است.

وی از برپایی جشن استقبال از مهر در مدرسه پرتو خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت ادامه تحصیل 80 کودک دیده در این مرکز، اقلام مورد نیاز شامل کیف، کفش، لوازم التحریر برای آنها تهیه شده و در طول سال تحصیلی علاوه بر آموزش دروس پایه، مهارت های آشنایی با زبان انگلیسی، کامپیوتر، خیاطی، سفالگری و سایر مهارتها نیز پیش بینی شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: تمامی خدمات ویژه این مرکز در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.

شهردار منطقه 19 یادآور شد: در طول سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ کار آفرینی بازدید از تعاونی ها و نمایشگاه های دستاورد کارآفرینان انجام خواهد شد .

وی گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان محلات کم برخوردار 200 بن تخفیف تهیه لوازم و التحریر و البسه ویژه مدارس در بین آنها توزیع می شود.

قربانی در بخش دیگری با اشاره به اجرای طرح «هم شاگردی» با هدف تهیه اقلام ضروری منطقه افزود: این طرح با تهیه بانک اطلاعاتی از 70 دانش آموزان و با کمک خیرین منطقه در سطح سرای محلات 14 در حال انجام است.
نام:
ایمیل:
* نظر: