اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - 13 September 2017
سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: نیروهای مسلح اقتدار و توانایی خود را در دفاع از نظام به خوبی مدیریت کرده و در این مسیر متخصصان صنعت دفاعی پشتوانه بسیار خوبی برای نیروهای مسلح هستند.

متخصصان صنعت دفاعی پشتوانه ی نیروهای مسلح

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،  رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ حاتمی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ حاتمی را فرمانده ای شناخته شده در بین نیروهای مسلح، برادری مومن، ولایی، سخت کوش، کاردان و توانا در انجام مسئولیت ها دانست و گفت: امیدواریم با حضور شما در وزارت دفاع روند رو به رشد صنعت دفاعی کشور تداوم یابد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در بخش دیگری از سخنانش مسیر حرکت پیشرفت های دفاعی ایران را پرشتاب قلمداد کرد و افزود: نیروهای مسلح اقتدار و توانایی خود را در دفاع از نظام، میهن اسلامی و صیانت از امنیت و منافع ملی به خوبی مدیریت کرده و آن را ارتقا می دهند و در این مسیر متخصصان صنعت دفاعی نیز پشتوانه بسیار خوبی برای نیروهای مسلح هستند.

وی با اشاره به انتظارات فرمانده معظم کل قوا از وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع باید برای تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی به کیفیت، کمیت و نوآوری محصولات دفاعی توجه ویژه ای داشته باشد چرا که دشمنان امروز برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: وزارت دفاع برای ارتقای توان دفاعی کشور بایستی تمامی تمهیدات لازم را بکار گیرد و برای تقویت و تامین سلاح های مورد نیاز نیروهای مسلح، تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهد.

وزیر دفاع نیز با تقدیر از حمایت های ستاد کل نیروهای مسلح از حوزه صنعت دفاعی گفت: متخصصان صنعت دفاعی برای تحقق منویات و انتظارات فرمانده معظم فرمانده کل قوا در ظرفیت افزایی دفاعی و تامین نیازمندی نیروهای مسلح از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه حمایت از سپاه پاسداران ، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی را پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهیم داد ، افزود: در برنامه 4 ساله پیش بینی شده در حوزه موشکی، هوایی ، پدافندی، رزم زمینی و ... تلاش بیشتری خواهیم کرد تا قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران ضمن تامین امنیت پایدار ملی، پیام لازم را به دشمنان ماجراجو بدهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: