اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - 13 September 2017
مديرعامل برق منطقه‌اي تهران مطرح کرد
مديرعامل برق منطقه‌اي تهران با گلايه از ساخت و سازهاي غيرمجاز در حريم دکل‌هاي برق فشار قوي، گفت: تاکنون تجاوزي به حريم مردم نکرده‌ايم و ساخت و سازه در اين مناطق به مرور زمان اتفاق افتاده است.
استقبال از طرح موضوع جابجايي دکل‌ها در شوراي شهربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، غلامرضا خوش‌خلق مديرعامل برق منطقه‌اي تهران ‌ با تاکيد بر اينکه در زمينه دکل‌هاي برق فشار قوي مدعي هستيم، گفت: گلايه ما نسبت به کساني است که مجوز ساخت و ساز در حريم دکل‌ها را صادر و يا با ساخت و ساز غيرمجاز ما را نيز دچار مشکل کرده‌اند.

وي از طرح موضوع جابجايي دکل‌هاي برق فشار قوي در شوراي اسلامي شهر تهران استقبال کرد و افزود:‌براساس توافقات صورت گرفته با شهرداري مقرر شده بود تا با کمک اين مجموعه بخشي از دکل‌ها به شکل خطوط زميني درآيد، ولي متاسفانه شاهد پيشرفت چنداني در اين زمينه هم نبوده‌ايم.

مديرعامل برق منطقه‌اي تهران خاطرنشان کرد: نه تنها تاکنون تجاوزي به حريم مردم نکرده‌ايم بلکه اجازه ساخت و ساز در اين مناطق را نيز نمي‌دهيم. زماني که اين دکل‌ها جاگذاري مي‌شوند ملکي در حريم آن‌ها وجود ندارد ولي متاسفانه به مرور زمان ساخت و سازهاي در اين مناطق صورت مي‌گيرد که باعث تجاوز به حريم شبکه مي‌شود.

خوش‌خلق يادآور شد: سابق بر اين فردي مدعي تجاوز دکل‌ها به حريم ملک مسکوني خود شده بود. پس از حضور در محل مشخص شد اين فرد نه تنها با ساخت و ساز غيرقانوني به حريم دکل‌هاي برق فشار قوي تجاوز کرده بلکه حتي يکي از پايه‌هاي اين دکل نيز درون حياط ملک اين فرد قرار گرفته است؛ متاسفانه بسياري از متجاوزان به حريم دکل‌ها امروزه در جايگاه مدعي قرار گرفته‌اند.

وي با تاکيد بر اينکه جابجايي خطوط بسيار هزينه‌بر است و به سادگي رخ نخواهد داد، ادامه داد: شوراي شهر اگر اراده‌‎اي براي حل اين موضوع داشته باشد، وزارت نيرو نيز آماده است تا با شورا در جهت حل اين مسائل همکاري فني و کارشناسي داشته باشد؛ چرا که رفع اين مشکل تنها در توان اين مجموعه نيست و مديريت شهري نيز بايد با تامین مالی طرح به کمک اين مجموعه بيايد.

نام:
ایمیل:
* نظر: