اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 12 September 2017
پنجمین نمایشگاه ملی« ازدواج آسان ، ازدواج آسمانی» با شعار جوانان، ازدواج آگاهانه و پایدار با حضور مقامات برخی از سازمان ها و نهاد ها و همچنین مشارکت شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی در محل نمایشگاهی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گشایش یافت.
گشایش پنجمین نمایشگاه ملی«ازدواج آسان ، ازدواج آسمانی»
به گزارش عصرپرس،در بیش از 120 غرفه این نمایشگاه انواع لوستر، لوازم آشپزخانه، مبلمان منزل، کالای خواب، انواع دکوراسیون داخلی و وسایل برگزاری مراسم و جشن های عقد و ازدواج ارائه و به نمایش گذاشته شده است.

برخی از لوازم خانگی عرضه شده در پنجمین نمایشگاه ملی ازدواج آسان، ازدواج آسمانی بصورت از دم قسط، برخی بصورت «نصف قیمت نقد و نصف قیمت اقساط» در اختیار زوج های جوان قرار گرفته است، البته همه اجناس به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه نیز از تخفیف 15 تا 30 درصد برخوردار است.

مشاوره های مختلف ازدواج، همسرداری و مراسم عروس برون از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار جوانان و همچنین الگوسازی مناسب برای ازدواج جوانان، کارگاه‌های مشاوره ازدواج آسان و پایدار، موانع ازدواج، کاریکاتور پیام های ازدواج، عفاف و حجاب، معرفی تالیفات وانتشارات در حوزه ازدواج، معرفیجهیزیه، توزیع ویژه نامه‌های تخصصی ازدواج و معرفی آیین‌های سنتی ازدواج در استانها؛ برخی از اهداف و برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

پنجمین نمایشگاه ملی ازدواج آسان، ازدواج آسمانی از 21 تا 24 شهریور هر روز از ساعت 11 تا 21 در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آماده بازدید علاقمندان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: