اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 12 September 2017
داود گنجه ای قائم مقام خانه موسیقی با اشاره به جایگاه ارزنده نادرگلچین و دیگر هنرمندان پیشکسوت موسیقی گفت: باید ساز و کاری فراهم شود و بخشی هم برای پیگیری احوال هنرمندان پیشکسوت که در بستر بیماری هستند بوجود بیاید تا هر کمکی از جانب خانه موسیقی بر می آید برای این بزرگان فرهنگ و هنر انجام دهیم.
عیادت جمعی از اعضای خانه موسیقی از نادرگلچین
به گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس، داود گنجه ای قائم مقام خانه موسیقی و عضو شورای عالی، سید محمد میرزمانی رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی و محمد سریرعضو شورای عالی به نمایندگی از اعضای شورای عالی و هیئت مدیره خانه موسیقی به همراه مشاور معاونت هنری وزیر ارشاد و همچنین جمعی از مسئولان شهرداری روز گذشته در بیمارستان گاندی حضور یافتند و از نادر گلچین، خواننده پیشکسوت موسیقی ایران عیادت کردند. 

در این دیدار که محمد موسوی (نوازنده نی) هم حضور داشت، نازنین گلچین، دختر نادر گلچین خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در توضیح مشکلات جسمانی پدرش گفت: پدرم از 23 روز پیش تا کنون همچنان در بیمارستان بستری است و با توجه به اینکه به ذات الریه نیز مبتلا شده اند سطح هوشیاری شان بسیار پایین است.

همچنین سید محمد میرزمانی رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی و دکتر محمد سریرعضو شورای عالی نیز با حضور در آی سی یو و محل بستری نادر گلچین از نزدیک در جریان روند درمان این خواننده پیشکسوت قرار گرفتند و با تیم پزشکی معالج این هنرمند گفتگو کردند. 

عیادت جمعی از اعضای خانه موسیقی از نادرگلچین

داود گنجه ای قائم مقام خانه و عضو شورای عالی نیز در این دیدار در گفتگو با دختر این هنرمند گفت: استاد نادرگلچین یکی از هنرمند با اخلاق، مهربان و دوست داشتنی کشور ما هستند که جامعه ایران با صدای لطیف مخملی شان خاطره ها دارد. 

وی با ابراز تاسف از بیماری نادر گلچین گفت: خبر بستری شدن این مرد با فرهنگ و با صفا همه ما را متاثر کرد و امیدوارم با کمک خداوند و تلاش های تیم پزشکی ایشان هر چه زودتر لباس عافیت بپوشند.

گنجه ای با اشاره به جایگاه ارزنده نادرگلچین و دیگر هنرمندان پیشکسوت موسیقی گفت: باید ساز و کاری فراهم شود و بخشی هم برای پیگیری احوال هنرمندان پیشکسوت که در بستر بیماری هستند بوجود بیاید تا هر کمکی از جانب خانه موسیقی بر می آید برای این بزرگان فرهنگ و هنر انجام دهیم.

نازنین گلچین هم در پایان این دیدار با قدردانی از حضور هنرمندان و مسئولان خانه موسیقی گفت: باید قدر گوهر های ناب هنر و موسیقی کشور را بدانیم و از همه مردم می خواهم برای سلامتی پدرم، استاد نادر گلچین دعا کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: