اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 11 September 2017
وزیر آموزش و پرورش خبر داد
وزیر آموزش و پرورش از مذاکره با دو شرکت بیمه‌گذار برای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد و گفت: تا اول مهر و قبل از آنکه تاریخ قرارداد بیمه تکمیلی فعلی منقضی شود، دستورالعمل جدید بیمه تکمیلی ابلاغ خواهد شد.
اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان با روش جدید از اول مهربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس به نقل از ایسنا، سید محمد بطحائی ‌در پاسخ به اینکه قرار بود وزارت آموزش و پرورش با سه شرکت بیمه گذار برای بیمه تکمیلی فرهنگیان وارد مذاکره شود؛ بیمه تکمیلی فرهنگیان با چه روشی ادامه پیدا خواهد کرد اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ای را برای اصلاح روش بیمه تکمیلی برگزار کردیم.

وی افزود: همکارانم در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مذاکره و رایزنی با شرکت های بیمه گذار را شروع کرده اند و ظرف چند روز آینده نتایج مشخص می‌شود. تا اول مهر و قبل از آنکه تاریخ قرارداد بیمه تکمیلی فعلی منقضی شود، دستورالعمل جدید بیمه تکمیلی ابلاغ خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با سه شرکت بیمه طرف قرارداد نمی شویم گفت: در حال حاضر با دو شرکت بیمه گذار جدید وارد مذاکره شدیم و برآیند نهایی به این بستگی دارد که مذارکرات به چه نتیجه‌ای برسد. اگر به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم و به نفع معلمان باشد، با همین دو شرکت قرارداد منعقد و اطلاع رسانی خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: