اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 11 September 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری و انهدام باند اشرار مسلح در عملیات ضربتی پلیس و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در این رابطه خبر داد.

انهدام باند اشرار مسلح در ایرانشهر

به گزارش عصرپرس ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پایش اخبار دریافتی، در راستای مبارزه با باندهای اطلاعاتی مسلح اشرار موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 6 نفره اشرار مسلح و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از این باند شدند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و پس از مدت‌ها تحقیق در خصوص شناسایی این بلاند با هماهنگی قضائی، در اقدامی غافلگیرانه اشرار مسلح را در حالی که در مخفیگاه خود در یک منزل در حاشیه شهر مخفی شده بودند دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره با اینکه در بازرسی از مخفیگاه اشرار، دو قبضه سلاح کلاش و مهمات به همراه یک دستگاه خودرو تویوتا و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه ابزار و ادوات استعمال کشف شد، بیان داشت: سه نفر تز اعضای این باند 6 نفره دارای سابقه شرارت و به جرم گروگانگیری و آدم ربائی تحت تعقیب قضایی بوده اند .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند تا شهروندان بتوانند در آرامش زندگی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: