اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 11 September 2017
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را شاهد هستیم.
جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشوربه گزارش عصرپرس، معصومه احمدی کارشناس هواشناسی گفت: آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد با عبور سامانه از بخش های شمالی بارندگی را پیش بینی می کنیم ، بنابراین در بخش هایی از گیلان و مازندران، تا حدی گلستان و بخش هایی از استان اردبیل و نواحی شمالی استان آذربایجان شرقی در برخی ساعات بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و باران لحظه ای را خواهیم داشت. 

وی با بیان اینکه از فردا بر میزان و شدت بارش ها افزوده می شود گفت : شدت باراش ها در سواحل مرکزی دریایی خزر را داریم و علاوه بر بخش هایی از سواحل شمالی کشورمان در بخش هایی از شمال شرق کشور، از جمله در نواحی از استان های خراسان شمالی ، شمال استان سمنان و شمال خراسان رضوی نیز بارش را پیش بینی می کنیم.

این کارشناس هواشناسی افزود: در بخش هایی از جنوب کشورمان در غرب استان هرمزگان و جنوب استان فارس نیز دور از انتظار نیست که در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد بارش های خفیف و پراکنده باران و رعد و برق باشیم.

وی گفت : با تداوم وزش بادهای 120 روزه در شرق کشورمان همچنان خیزش گرد و خاک را بویژه در منطقه زابل استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می کنیم .

احمدی افزود: امروز آسمان تهران صاف ، همراه با رشد ابر و احتمال رشد باران خفیف در ارتفات شمالی استان تهران است، امروز در گرم ترین زمان دما به حدود 35 درجه خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: