اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 11 September 2017
فرمانده انتظامي شهرستان " بندرلنگه " از کشف 151 دستگاه تلفن همراه و 23 دستگاه تبلت خارجي قاچاق به ارزش دو میلیارد خبر داد.

کشف محموله 2 میلیاردی تلفن همراه قاچاق در بندر لنگه

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ محمود حافظي گفت: در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق و در پي دريافت خبری مبني بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و فروش تلفن همراه در يکي از واحد هاي صنفي در بندر " چارک " می کند ،پیگیری موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش " شیبکوه" قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصي ، واحد صنفی مورد نظر را شناسايي و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسي از محل 151 دستگاه تلفن همراه و 23 دستگاه تبلت خارجی قاچاق و فاقد هرگونه برگه خريد و مدرک کشف کردند.

سرهنگ حافظي با اشاره به اینکه ارزش محموله مذکور بنا به نظر کارشناسان دو میلیارد ريال برآورد شده است ، اذعان داشت : در اين رابطه یک متهم دستگير و اقلام مکشوفه پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه در پايان با اشاره به اينکه قاچاق کالا ، مغاير با سياست هاي اقتصاد مقاومتي است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد ، تصريح کرد : مبارزه بي امان و خستگي ناپذير پليس با اخلالگران اقتصادي و قاچاقچيان کماکان ادامه دارد و پليس با عزمي راسخ با اين معضل برخورد قاطع خواهد کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: