اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 10 September 2017
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب گفت: این نمایشگاه فردا 20 شهریورماه افتتاح و تا ۳۰ شهریورماه و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت رسانی به مساجد، تکایا، هیئت ها، حسینیه ها و عموم شهروندان است.

پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب فردا افتتاح می شود

به گزارش عصرپرس ، مجتبی عبداللهی در بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه عطر سیب کمک به مساجد و هیئت‌ها و حسینیه‌ها همزمان با فرارسیدن ماه محرم و مراسم تاسوعا و عاشورا اربعین حسینی است گفت: این دوره از نمایشگاه با حمایت از کارآفرینان و توزیع اقلام و محصولات  کارآفرینان و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برگزار شده و توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره گذشته بر غنای نمایشگاه افزوده شده است، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته حضور افراد کارآفرین و تولیدکننده 40 درصد افزایش یافته است.

عبداللهی با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی حضور تمامی هیئت ها و حسینیه ها و تکایا و مساجد در این دوره نمایشگاه قطعی است، تصریح کرد: امیدواریم خدمت رسان خوبی بوده و موجب تسهیل امور هیئت های مذهبی شویم.

بر اساس گزاش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی، وی با اشاره به تأمین مایحتاج هیئت‌ها در بحث اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل و سایر لوازم گفت: در خصوص مباحث فرهنگی نیز ویژه برنامه‌های خاص و جدیدی در نظر گرفته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: