اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - 06 September 2017
واعظی خبر داد
رئیس دفتر رییس جمهوری از سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به قزاقستان در هفته آینده خبر داد و گفت: رئیس جمهور هفته آخر شهریور ماه نیز برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر می کند.
روحانی اواخر شهریور ماه به نیویورک سفرمی کند
به گزارش عصرپرس به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز چهارشنبه و در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد سفر رئیس جمهوری به قراقستان و آفریقای جنوبی اظهارکرد: سفر روحانی به قزاقستان در هفته آینده خواهد بود اما زمان سفر رئیس جمهوری به آفریقای جنوبی هنوز مشخص نشده است.

وی با بیان این که آفریقای جنوبی چندین بار از آقای روحانی برای سفر به این کشور دعوت کرده است، تاکید کرد: این سفر فقط به کشور آفریقای جنوبی انجام نخواهد شد و رئیس جمهوری با هدف تحکیم و گسترش روابط به تعدادی از کشورهای آفریقایی سفر می کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین اظهارکرد: در حال برنامه ریزی سفر رئیس جمهور به نیویورک هستیم و آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می کند.

واعظی همچنین درمورد حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت گفت: با توجه به این که آقای نجفی از رئیس جمهور درخواست کرده بود و آقای روحانی هم آن را پذیرفتند، قرار است شهردار تهران بصورت مستمر در جلسات هیات دولت شرکت کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: