اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 05 September 2017
باهمکاری شورای اقتصاد
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: در صورتی که شورای اقتصاد تضمین بدهد تا پایان دولت دوازدهم هوش مصنوعی را در تهران ایجاد می‌کنیم و با چند کشور دنیا که دارای هوش مصنوعی هستد برابری کنیم.
طرح هوش مصنوعی درتهران اجرایی می شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی عصر پرس: محمدپرورش مدیرعامل آبفای استان تهران در آیین بهره‌برداری از طرح ارتقای آب جنوب تهران گفت: امسال تمام نقاط تهران از نظر کیفیت آب «سبز» شده است. 

محمد پرورش ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت ونوع پیگیری مردم تهران، خدمات آب و فاضلاب نیز باید به تناسب جمعیت افزایش یاید، چون با توجه به کیفیت خدماتی که مردم از ما انتظار دارند اگر یک‌ ساعت در ارائه خدمات خلل ایجاد شود نارضایتی‌هایی ایجاد می‌ّشود؛ در نتیجه لازم است ارتقا و توسعه یابد، تا در خدمات‌رسانی خللی ایجاد نشود. 

وی با بیان این‌که پروژه ماملو که در جنوب‌شرق تهران انجام شده است مکمل پروژه امروز است، افزود: این پروژه ساخته شده اما پروژه‌های زیادی درحال انجام است که بتوانیم کیفیت خدمات را داشته باشیم.

وی گفت: هدف از اجرای پروژه (قمربنی هاشم) که با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء صورت گرفته این بود که آب جنوب تهران راکه حدود  3.5 میلیون نفر جمعیت دارد، پایدار کنیم؛ در عین حال که موارد پدافندی را نیز در پروژه گنجانده‌ایم. 

پرورش با بیان این‌که هزینه این پروژه 200 میلیارد تومان بوده است گفت: امروز 300 میلیارد تومان پروژه آب وفاضلاب در نقاط دیگر استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با اشاره به سامانه اسکادای آبفای استان تهران گفت: در حال حاضر ارتباط برخط در حوزه آبرسانی داریم که این امر اتفاق بزرگی است و اگر توانسته‌ایم از تابستان به راحتی عبور کنیم به خاطر این سامانه بوده است. 

پرورش با بیان این‌که باید به سمت هوش مصنوعی برویم، گفت: در حوزه تله‌مترینگ هم مناقصه برگزار کرده‌ایم و در صورتی که شورای اقتصاد تضمین بدهد تا پایان دولت دوازدهم هوش مصنوعی را در تهران ایجاد می‌کنیم و با چند کشور دنیا که دارای هوش مصنوعی هستد برابری کنیم.

برچسب ها
پرورش
نام:
ایمیل:
* نظر: