اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - 04 September 2017
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از برگزاری ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران در این استان با همکاری بین بخشی دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد خبرداد.
برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز در لرستان
به گزارش  عصرپرس از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان ، مهرداد فتحی بیرانوند اظهار داشت: ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با هدف فرهنگ‌ سازی به منظور حفاظت از محیط زیست همزمان با سراسر کشور از 18 تا 24 شهریورماه به مدت یک هفته در این استان برگزارمی‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و نمایش عمومی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین‌المللی و  به منظور ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ترتیبی اتخاذ شده که تمام اقشار جامعه از این ظرفیت ایجاد شده در خصوص تبیین فرهنگ زیست محیطی استفاده کنند.

فتحی بیرانوند گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران مهمترین رویداد فرهنگی، هنری و محیط زیستی کشور است که درسال 77 شروع و تاکنون 5 دوره از آن برگزار شده و امسال نیز ششمین دوره این جشنواره در آستانه برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: