اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 30 August 2017
معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بازدید از پشت صحنه سریال پلیسی نوار زرد گفت: این سریال پلیسی با ژانر معمایی–جنایی و در واقع "قهرمان محور" است که از 14 مهر ماه در تقارن با هفته ناجا در قاب نگاه مردمان عزیزمان از شبکه دو سیما به نمایش گذاشته می شود.
پخش نوار زرد سریال پلیسی همزمان با هفته ناجا
به گزارش عصرپرس، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال "نوار زرد" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سریال در 20 قسمت در یک فضای آرام و کارشناسانه به رشته تحریر در آمده است و ان شاء الله از 14 مهر ماه در تقارن با هفته نیروی انتظامی از شبکه دو سیما، نمایش داده می شود.

وی افزود: نوار زرد؛ سریال پلیسی با ژانر معمایی-پلیسی و" قهرمان محور" است که در جریان این فیلم، یک کارآگاه زبر دست با استفاده از تجهیزات و امکانات نوین و با توسل به کشف علمی جرایم ، پرونده ها را دنبال می کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اضافه کرد: در واقع نقش اول این سریال یک کاراکتر "کاریزماتیک" است که اقداماتش مبتنی بر تفکر، تحقیق و رویکرد علمی است و هر پرونده در یک یا دو قسمت از سریال دنبال می شود.

سردار منتظرالمهدی خاطر نشان کرد: "کستینگ" و عوامل جلوی دوربین و همچنین عوامل پشت صحنه با تجربه و قابل اعتماد هستند و تهیه کننده کار نیز در حوزه همکاری با نیروی انتظامی و ساخت سریال پلیسی کارنامه درخشانی دارد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: برای نگارش فیلمنامه این سریال پلیسی زمان خوبی صرف شده و از تجربه و دانش کارآگاهان و پیشکسوتان عرصه انتظامی نیز استفاده شده است.

وی بیان کرد: در این ژانر، علاوه بر جذابیت های بصری بر آموزش نیز توجه شده است، در واقع؛ رویکرد "آموزش مبتنی بر درمان" در این سریال مورد توجه بوده است، به نوعی می توان گفت رویکرد اصلی این سریال علاوه بر "ارتقاء آگاهی عمومی در حوزه انتظامی و جرایم"، از جنس پیشگیری و توجه به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: یکی از اهداف موسسه ناجی هنر در ساخت و تولید سریال و فیلم های پلیسی توجه به مقوله پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

سخنگوی ناجا  با بیان اینکه امید است "نوار زرد " سریال پرمخاطبی باشد و مورد استقبال قرار بگیرد، گفت : علاوه بر این سریال، مقدمات ساخت و تهیه چند تله فیلم و سریال با ژانر پلیسی  در حوزه مرزبانی، یگان ویژه، مواد مخدر، پلیس فتا  و شهدای نیروی انتظامی نیز در حال انجام است.

لازم به ذکر است؛ دراین بازدید به همراه سردار منتظرالمهدی؛ رئیس پلیس آگاهی ناجا سردار محمدرضا مقیمی و رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ سردار عباسعلی محمدیان و  تعدادی از کارآگاهان و برخی  دیگر از مسئولان موسسه ناجی هنر و اداره سینمایی معاونت اجتماعی ناجا حضور و  ضمن بازدید از پشت صحنه سریال پلیسی "نوار زرد"، با عوامل و بازیگران این سریال گفت و گو کردند.

مجموعه تلویزیونی "نوار زرد" به کارگردانی "پوریا آذربایجانی" و تهیه کنندگی "محمدرضا شفیعی" با بازی "امیر آقایی" در نقش کارآگاه در مرحله تصویربرداری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: