اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 28 August 2017
پزشکیان در پاسخ به اخطار قاضی‌پور
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید حقوق نیروهای مسلح تمام و کمال پرداخت شود، از دولت و امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع درخواست دارم موضوع مذکور را پیگیری کنند.
ضرورت پیگیری پرداخت کامل حقوق نیروهای مسلح
به گزارش عصرپرس از خانه ملت، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: بر اساس اصل 28 قانون اساسی باید  شرایطی فراهم شود که مردم به شغلی که به آن علاقمند هستند،دست یابند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور در اصل 121 سوگند یاد کرده که به حراست از مرزها  و استقرار سیاسی و اقتصادی کشور توجه کند و انجام این مهم بدون وجود نیروهای مسلح امکان‌پذیر نیست،اما شاهد هستیم که امروز حقوق نیروهای مسلح شامل ارتشی ها و سپاهیان به طور کامل پرداخت نشده است.

وی افزود: ارتشی ها و سپاهیان شبانه‌روز از مرزهای جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنند؛بنابراین از شما درخواست می‌کنم که به آقای نوبخت دستور دهید حقوق ارتشیان و سپاهیان را به موقع پرداخت کنند،هرکدام از نیروهای مسلح 700 هزار تومان از حداقل حقوق کارمندان کمتر دریافتی دارند و با وجود اینکه میزان حقوق پرداختی نیروهای مسلح کمتر است؛اما با این وجود تنها حقوق 23 روز از مرداد ماه به آنها پرداخت شده است.

پزشکیان در پاسخ به اخطار قاضی‌پور گفت:اینکه دولت در خصوص پرداخت حقوق به نیروهای مسلح تأخیر داشته ،قابل قبول نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نباید به نیروهای مسلح و عزیزانی که در سپاه و ارتش خدمت می‌کنند حقوق 23 روزشان را پرداخت کند؛بنابراین باید موضوع پیگیری شود و باید حقوق نیروهای مسلح تمام و کمال پرداخت شود، از دولت و امیر سرتیپ حاتمی وزیردفاع درخواست دارم موضوع مذکور را پیگیری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: