اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 21 August 2017
سازمان وظيفه عمومي ناجا،کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ یکم شهریورماه 1396هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
فراخوان مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها درشهریور 96
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس،سازمان وظیفه عمومی ناجا طي اطلاعيه اي اعلام کرد:کلیه مشمولان فارغ التحصيل دوره هاي کارشناسي و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکي سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ 96/6/1 دریافت کرده اند ، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

براساس اين گزارش، کليه مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال 96 در محل و ساعتي که توسط اين سازمان در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده حضور يابند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

شایان ذکر است، مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir  فهرست مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: