اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 21 August 2017
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در سال پایانی مسکن مهر هستیم، گفت: واحد های فاقد متقاضی با شرایط ویژه در قالب مسکن اجتماعی واگذار خواهد شد.
واحد های فاقد متقاضی مسکن مهر واگذار می شود
به گزارش عصرپرس، محسن نریمان در نشست خبری گفت : شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید 19 شهر جدید را مدیریت می کند که در هفته دولت 20 هزار واحد را تحویل مردم می دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : در اغلب شهرهای جدید پروژه مسکن مهر بسته خواهد شد بطوریکه درشهر جدید  اندیشه به جز تعاونی ها ختم پروژه مسکن مهر را اعلام کردیم.

وی تاکید کرد: در زمانی که پردیس را از دولت گذشته تحویل گرفتیم 35 درصد پیشرفت داشت که امروز به 84 درصد رساندیم.

نریمان ادامه داد: در پردیس 40 هزار واحد به نازک کاری رسیده و در شهر پرند نیز این پیشرفت به 91 درصد رسیده است ،  در پرند تعدادی مربوط به تعاونی ها و تعدادی هم فاقد متقاضی است.

وی ادامه داد: در پرند 7 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داریم  و 17 هزار واحد اورده هایی زیر 15 میلیون تومان دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : تعهدات دولت قبلی را در مسکن مهر به جان خریدیم و الان هم وعده می دهیم که مسکن مهر را با کیفیت بالا با تردد ایمن و امنیت مردم تحویل خواهیم داد.

نریمان ادامه داد: برای راحتی تردد مردم با تخصیص اعتبار،مترو هشتگرد  تا 6 ماه اینده به به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت 50 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد بسیار زیاد بود و بسیاری از واحدها متقاضی ندارند.

نریمان با بیان اینکه ما در افتتاح ها به دنبال محله محوری هستیم ، گفت: تلاش می کنیم واحدها را بصورت محله ای و با تمام امکانات زیر بنایی و روبنایی تحویل دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه شهر پرند تبدیل به یک کلان شهر دیگر شده است ، تاکید کرد: ساخت 2 کلان شهر پرند و پردیس در کنار شهر مادر تهران ، ارایه خدمات زیربنایی و روبنایی را مشکل کرده است .

وی ادامه داد : تلاش می کنیم هر چه سریعتر این دو کلان شهر به مترو متصل شوند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت : از تجارب سایر کشورها در ایجاد نسل های  شهرهای جدید استفاده خواهیم کرد .

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم شهر جدید تیس پاسخگوی توسعه  و حاشیه نشینی بندر چابهار باشد و باید این شهر را با رویکرد مسکونی و گردشگری بسازیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: