اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 21 August 2017
سرلشکر باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تأمین امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم ترین مسئولیت ناجا با همکاری نیروهای مسلح است، گفت: امنیت مطلوب مرزها و کشور را در منطقه پرآشوب مرهون تلاش و ایثارگری مرزبانان هستیم.
امنیت کشور در منطقه پرآشوب مرهون ایثارگری مرزبانان است
به گزارش سرویس سیاسی عصرپرس؛ سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات مرزبانی نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز در این بازدید مجموعه مباحثی را برای تقویت بیشتر مرزبانی مطرح می کنیم تا بهتر از گذشته بتواند مسئولیت خطیر خود را انجام دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی و صنایع دفاعی کشور نمونه محصولات تولیدی و بومی خود را که براساس تحقیقات تولید کرده اند و در میان پاسگاه ها، واحدها و فرماندهی ناجا توزیع شده است به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امکانات خوبی در ابعاد مختلفِ کشف، شناسایی، برخورد و انهدام متجاوز در این نمایشگاه وجود دارد که حتماً بیش از گذشته استفاده می شود و تأثیرگذار خواهد بود.

سرلشکر باقری افزود: البته مشاهده این تجهیزات و استفاده از آن به معنای اصالت تجهیزات و غلبه آن بر نیروی انسانی نیست زیرا اصل مأموریت بر عهده نیروهای خدوم و پایور مرزبانی نیروی انتظامی است.

وی گفت: مرزبانی کاری سنگین و مشکل است زیرا در شرایطی که همه مردم در شهرها و محل سکونت در کنار خانواده هایشان هستند، این نیروهای خدوم مرزبانی هستند که در فواصل بسیار دور از مراکز شهری، جمعیتی و دور از خانواده هایشان در سخت ترین موقعیت های اقلیمی و زیستی و در تهدیدات و مشکلات مرزی و نگرانی ها مشغول انجام وظیفه هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اصالت کار با این دلاورمردان است که به خوبی با اقتدار، پایمردی، مداومت در کار، با ایمان و اخلاص مأموریت خود را انجام می دهند.

سرلشکر باقری گفت: مرزبانی شهدای بزرگی را تقدیم کرده است و در همه بازدیدهایی که از مرزهای کشور و پاسگاه ها کرده ام، بحمدلله این عزیزان با روحیه بالا مشغول انجام وظیفه هستند.
وی افزود: امنیت مطلوب مرزها و کشور را در منطقه پرآشوب مرهون تلاش و  ایثارگری مرزبانان هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امنیت و حفاظت از مرزهای کشور را از مهمترین مسئولیت های ناجا با همکاری نیروهای مسلح دانست و گفت: روز به روز با قدرت، توانایی، امکانات و تجهیزات بهتر این مسئولیت سنگین را بهتر انجام می دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: