اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 20 August 2017
جهانگیری:
معاون اول رئیس جمهور گفت: در نخستین جلسه هیئت دولت رئیس جمهور بر ایجاد اشتغال و مقابله با بیکاری تاکید شد.

اشتغال آفرینی اولویت نخست دولت دوازدهم

به گزارش عصرپرس، معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای قاطع به وزرای پیشنهادی و با تاکید بر اینکه اشتغال آفرینی اولویت نخست دولت دوازدهم خواهد بود، گفت: در نخستین جلسه هیئت دولت دوازدهم رئیس جمهور بر ایجاد اشتغال و مقابله با چالش بیکاری تاکید کرد.

 اسحاق جهانگیری پس از جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور در این جلسه اولویت ها و برنامه های دولت جدید را که در مجلس نیز بر آنها تاکید کرده بود مجددا مورد بررسی قرار داد و از وزرا خواست در چارچوب آن، سیاست ها و برنامه های خود را عملیاتی کنند.

وی افزود: تامین منابع داخلی و خارجی و به صحنه آوردن امکانات داخلی در ایجاد اشتغال امری حیاتی است.معاون اول رئیس جمهور گفت: در جلسه امروز منابع درآمدی و هزینه ای بودجه 96 با حضور اعضای کابینه مجددا مورد بررسی قرار گرفت و منشور دولت تدبیر و امید نیز در 14 بند قرائت شد.

جهانگیری افزود: مهم ترین موضوعی که در این منشور بر آن تاکید شده است حل مشکلات مردم و ترجیح منافع ملی بر مصالح شخصی و جناحی است.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذشده در قبال تکانه های خارجی بر اقتصاد ایران بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: کاهش شدید بهای نفت در سال گذشته اثری در شاخص های اقتصادی و زندگی مردم نداشت که این موضوع ناشی از رویکرد دولت به اقتصاد مقاومتی بوده است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از نظر اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم به توفیق برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: