اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 20 August 2017
در پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد از مقام شامخ شهید مدافع حرم محسن حججی تجلیل می شود.
آغاز پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد
به گزارش عصرپرس به نقل از صداوسیما، پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد با پیام آیت الله مکارم شیرازی و با حضور مسئولان کشوری و لشکری و ائمه جماعات استان تهران در سالن الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آغاز شد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه امروز قدرت نفوذ ناپذیر دشمنان اسلام همچون اسراییل و آمریکا در هم شکسته است و منزوی شده اند گفت: مذاهب اسلامی و مسلمانان جهان باید دست به دست هم دهند و اسلام و قبله اول مسلمین و وحدت کشورهای اسلامی را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف مختصر مذهبی مانع وحدت نیست افزود: نکات وحدت بسیار زیاد است و اکنون دنیا تشنه معارف اسلامی شده است زیرا به این نتیحه رسیده اند سرانجام مکتب‌های مادی، پوچ است.

این مرجع تقلید خطاب به ائمه جماعات گفت: مکتب اسلام را خالی از هرگونه خرافه ترویج کنید و مطمئن باشید پیروان اسلام بیشتر می‌شوند و تمام اسلام ستیزی‌های رسانه‌های غربی به جایی نمی‌رسد.

پانزدهمین اجلاس روز جهانی مساجد با حضور مسئولان کشوری و لشکری و ائمه جماعات با شعار «مسجد هسته مقاومت؛ مسجد الاقصی نماد مقاومت» برگزار شده است.

این مراسم به مناسبت سالروز حمله به بیت المقدس در سال ١٣٤٨ هر ساله برگزار می شود؛ حفاظت و صیانت از مسجد الاقصی ، مقابله با اسلام ستیزی و گسترش معارف الهی در سطح بین المللی از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

آغاز پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد

در پانزدهمین اجلاس روز جهانی مساجد با حضور سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس از خانواده شهید محسن حججی شهید والامقام دفاع از حرم تجلیل شد.

در این اجلاس از کتاب «مسجد هسته مقاومت» و سایت «مسجد کالا» نیز با حضور علی عسکری رئیس رسانه ملی رونمایی شد.

پانزدهمین اجلاس روز جهانی مساجد با حضور علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما و سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و جمعی از ائمه جماعات برگزار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: