اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 20 August 2017
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس پایتخت با شناسایی و انهدام یک باند بین المللی قاچاق موفق به کشف و ضبط یک هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش عصرپرس، سردار رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: 5 نفر از اعضای این باند بین المللی دستگیر و 1 تن و 600 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک و مرفین از این باند کشف و ضبط شد.

وی افزود: اعضای این باند درحال انتقال مواد مخدر از مرز سیستان و بلوچستان به سمت تهران بودند که در عملیات هوشمندانه پلیس مورد رصد قرار گرفتند و پس از رسیدن به ورودی تهران در حرکتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: سرکرده اصلی این باند بزرگ بین المللی در یکی از کشورهای خارجی است که تحت تعقیب قرار گرفته است.

وی همچنین از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر گل در تهران خبر داد.

سردار رحیمی گفت: از این باند توزیع کننده مقادیری مواد مخدر گل کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه دو نفر از اعضای این باند دستگیر و دو قبضه سلاح گرم نیز از آنان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان برخورد با خرده فروشان موادمخدر است، تصریح کرد: در این رابطه طی چند روز گذشته و با کار اطلاعاتی انجام شده 200 خرده فروش موادمخدر در مناطق مختلف پایتخت دستگیر شدند.

وی گفت: پلیس قاطعانه با موادفروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می کند.

سردار رحیمی درباره جمع آوری معتادان متجاهر نیز به خبرنگار ما گفت: طرح های مختلفی برای تعامل و همکاری با دیگر نهادها در دست داریم تا با فراهم شدن بستر مناسب و ایجاد ظرفیت های مورد نیاز برای نگهداری و درمان معتادان اقدام کنیم.

وی افزود: جمع آوری معتادان متجاهر تنها با همکاری سایر نهادها ازجمله بهزیستی برای نگهداری و درمان آنان میسر است و در غیر اینصورت دور باطل است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: اعضای مختلف دو باند انواع مواد مخدر به همراه پرونده سنگینشان برای رسیدگی به جرایم شان به مقامات قضایی تحویل می شوند که امیدواریم با آنان برخورد قاطع قضایی شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: