اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 19 August 2017
فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به مجروح شدن يكي از ماموران پليس شهر اصفهان توسط يك توزيع كننده مواد مخدر گفت: ضارب اين مامور در عملياتي چند ساعته شناسايي و دستگير شد.
دستگيري ضارب مامور پليس اصفهان
به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سردار مهدي معصوم بيگي در حاشيه عيادت از مامور مجروح شده در حادثه درگيري با يكي از توزيع كنندگان مواد مخدر گفت: روز گذشته يكي از واحدهاي گشتي فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان به منظور دستگيري يك توزيع كننده مواد مخدر به مخفيگاه وي اعزام مي شود.

وي افزود: متهم كه با مشاهده ماموران قصد فرار داشت با مقاومت يكي از ماموران مواجه شده و با خودرو،  وي را به شدت مجروح مي كند.

سردار معصوم بیگی با بيان اينكه اقدام شجاعانه اين مامور پليس باعث دستگيري يكي از توزيع كنندگان مهم و اصلي هروئين شد گفت: رزمندگان جبهه امنيت با تمام وجود براي ايجاد آرامش جامعه تلاش مي كنند.

فرمانده انتظامي اصفهان، حال عمومي اين مامور پليس را رضايت بخش عنوان كرد و از زحمات تيم پزشكي و پرستاري بيمارستان شهيد آيت الله صدوقي و تلاش معاونت بهداد پليس استان در درمان اين مامور تقدير و تشكر كرد.

سردار معصوم بيگي، وجود نيروهايي مومن، ولايي، شجاع ، مخلص و فداكار را نعمتي بزرگ براي مجموعه انتظامي استان عنوان كرد و گفت: پليس اصفهان به چنين نيروهايي افتخار مي كند و  تلاش آنان را در برقراري نظم و آرامش جامعه ارج مي نهد.

فرمانده انتظامي استان، برخورد پليس با قانون شكنان و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح محلات را سخت و كوبنده عنوان كرد و اظهار داشت: طرح امنيت محله محور از جمله طرح هايي است كه با قوت و جديت بيشتري دنبال خواهد شد و ماموران پليس به افراد شرور ، توزيع كنندگان مواد مخدر و برهم زنندگان آرامش مردم اجازه عرض اندام نخواهند داد.

گفتني است، سردار معصوم بيگي در ديدار و گفت وگويي كوتاه با خانواده مامور مجروح، ضمن دلجويي از صبر و ايثار و از خودگذشتگي آنان در حمايت و پشتيباني اين مامور پليس تقدير كرد وبا بيان اينكه  بخشي از موفقيت هاي پليس نتيجه همراهي خانواده هاي ماموران پليس است گفت: قطعاً بدون حمايت ، همراهي و پشتيباني همسران و خانواده هاي گرامي نيروهاي انتظامي اين نيروها نمي توانند در انجام ماموريت هاي خود موفق شوند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: